Zgłoś
uszkodzenie

Wypełnij formularz

Poinformuj nas co się dzieje, jakie są objawy. Wypełniając formularz staraj się starannie opisać jak doszło do uszkodzenia, jak również przedstaw jak zachowuje się telefon, czy tablet po jego włączeniu.


Oferta
wstępna

Wstępna, niezobowiązująca oferta

W oparciu o przedstawiony przez Ciebie opis przygotowujemy wstępną ofertę. W przypadku zainteresowania przedstawionymi warunkami zamawiamy kuriera, który za darmo odbierze od Ciebie przesyłkę i dostarczy do naszego biura w celu dokonania naprawy.


Wysyłka

Wyślij ubezpieczony towar za darmo

Wszystkie przesyłki są ubezpieczone. Kurier odbiera Twój sprzęt ze wskazanego przez Ciebie miejsca. Miejsce zwrotu telefonu / tabletu nie może być zmienione z przyczyn bezpieczeństwa. Dbamy o bezpieczeństwo Twojej własności.


Naprawa

Naprawa telefonu / tabletu

Niezwłocznie po otrzymaniu sprzętu nasz pracownik dokonuje sprawdzenia dostarczonego urządzenia. Następuje potwierdzenie diagnozy i rozpoczęcie naprawy. W sytuacji kiedy wykryto inne źródło problemu oferta jest aktualizowana (kontaktujemy się z klientem telefonicznie). Klient podejmuje decyzję o zaakceptowaniu oferty, bądź też dany towar jest odsyłany. (rezygnując z usług klient pokrywa koszt 25 zł za odesłanie towaru)


Zapłać kurierowi

Opłać zamówienie

Po wykonaniu naprawy sprzęt odsyłamy do klienta. W paczce znajduje się urządzenie, pisemna gwarancja oraz paragon, lub faktura VAT.