Zgłoś uszkodzenie telefonu

Opisz co się stało z Twoim telefonem / tabletem, nie zapomnij także o podaniu w treści wiadomości jego marki i modelu. W odpowiedzi uzyskasz niezobowiązującą ofertę naprawy Twojego sprzętu.

Zgłoś uszkodzenie telefonu lub tabletu

Pęknięty ekran, telefon wpadł do wody?

fotolia_67815210.jpgNapisz co dokładnie dzieje się z Twoim sprzętem - jeśli uszkodzeniu uległ wyświetlacz opisz dokładnie, czy ekran jest zbity, czy tylko pęknięta jest szybka przednia a LCD pokazuje treść. To ułatwi nam precyzyjne określenie kosztu naprawy​, gdyż w niektórych modelach telefonu można wymienić tylko szybkę a nie cały moduł wraz z LCD co zmniejszy koszt naprawy.

Zalany telefon

Przy zalaniu telefonu ważna informacja jest to czy telefon się włącza i działa wyświetlacz, czy np. jest dźwięk włączającego się sprzętu, lecz LCD jest czarny lub z plamami, bądź też nie działa poprawnie.

Tablet / telefon nie ładuje się

Jeśli masz problem z ładowaniem swojego telefonu, lub tabletu opisz widoczne uszkodzonie gniazda ładowania czy tez nie widać żadnych pęknięć , czy naderwań. Uszkodzenia mechaniczne dosyć łatwo wykryć, natomiast ich rzetelne opisanie pomoże nam w określeniu dokładnych kosztów naprawy.

Trzeszczący głośnik, niesprawny mikrofon

Przy usterce mikrofonu, lub głośnika ważne jest opisanie, czy użytkownik sprzętu nic nie słyszy. W przypadku uszkodzonego mikrofonu warto jest przetestować telefon. Wykonując rozmowę testową sprawdź, czy odbiorca słyszy Twój głos z zakłóceniami, czy też panuje zupełna cisza.